這首歌.....
已經被我reapeat到我會背了......
超好聽的~~~~

You're always on my mind            你永遠在我的心上
All day just all the time                   每一分 每一秒
You're everything to me                 你是我的一切
Brightest star to let me see          在我眼裡 你是最亮的那顆星星

You touch me in my dreams       你在我的夢中撫摸我
We kiss in every scene                我們在每一幕中輕吻
I pray to be with you through rain and shiny days 
不管晴天或是雨天 都希望能和你在一起

I'll love you Till I die                        我愛你 至死不渝
Deep as sea                                   像海那樣深
Wide as sky                                     像天那樣廣
The beauty of our love paints rainbows Everywhere we go 
我們所到之處 都因為我們的愛 畫滿了彩虹

Need you all my life                       我要你伴我一生
You're my hope                              你是我的希望
You're my pride                              你是我的驕傲
In your arms I find my heaven     在你懷裡我找到了我的天堂
In your eyes my sea and sky       在你眼裡我看到了無盡的愛
May life be our love paradise      讓我們活在愛的天堂

I'll love you Till I die 我愛你 至死不渝
Deep as sea 像海那樣深
Wide as sky 像天那樣廣
The beauty of our love paints rainbows Everywhere we go
我們所到之處 都因為我們的愛 畫滿了彩虹

Need you all my life 我要你伴我一生
You're my hope 你是我的希望
You're my pride 你是我的驕傲
In your arms I find my heaven 在你懷裡我找到了我的天堂
In your eyes my sea and sky 在你眼裡我看到了無盡的愛
May life be our love paradise 讓我們活在愛的天堂

歌好聽  詞好美
好愛這首歌喔~~~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    海洋季風 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()